Другий рік навчання має на меті створити
можливості для максимального знайомства та отримання навичок та вмінь,
які стосуються генерації ідей, реалізації різних проектів за допомогою
сучасних digital-інструментів, вивчення технік управління та
переговорів.
Кожний рік складається з 4 логічних блоків,
серед яких обов'язково є наступні:
- Марафон накопичення знань в сферах бізнесу: маркетинг, фінанси,
менеджмент, продажі тощо.
- Кейс діючої компанії: створення робочої групи на чолі із
менеджментом компанії щодо вирішення певної задачі
(дизайн-мислення).
- Digital-маркетинг: навчання технологіям digital-маркетингу, а
також інструментам онлайн-ведення проектів.
- Навички фасилітації та проведення тренінгів: тренування
комунікаційних навичок, переговори, виступи, проведення
тренінгів та фасилітування груп.
Кожний логічний блок має фінальний проект з вимірюваним результатом
– проведення івенту, розробка та представлення продукту, проведення
презентації тощо.