+38 (044) 599-61-23 | +38 (093) 790 44 17

Top

Навички-2020: дослідження від LinkedIn

Які навички фахівці та компанії цінують найбільше? LinkedIn Learning провели дослідження, в якому зібрали актуальні дані понад 660 млн спеціалістів і понад 20 млн роботодавців, щоб виявити 15 найбільш затребуваних soft та hard skills 2020 року.

Soft Skills 2020

Soft Skills (або так звані «м’які» навички) — це необхідні навички міжособистісного спілкування, які створюють можливості чи, навпаки, перешкоджають досягненню успіху на роботі.

Перше місце в списку навичок цього року займають креативність, співпраця, переконання і емоційний інтелект — всі ті навички, які демонструють, як ми працюємо з іншими людьми, і дозволяють вигадувати нові ідеї. Ці чотири з п’яти найбільш затребуваних soft skills займають верхні позиції списку із року в рік, що ще більше підкреслює їх «вічність». Ймовірно, вони і надалі будуть вважатися головними навичками, які компанії хочуть бачити у своїх «зоряних» співробітників.

Одна зміна в списку найбільш затребуваних «м’яких» навичок вказує на те, що компанії прагнуть до талантів, яким притаманні міжособистісні і орієнтовані на людину навички. Тайм-менеджмент, навичка, більш орієнтована на завдання, зникла з топ-5 soft skills. Їй на зміну прийшов емоційний інтелект. Хоча навички, орієнтовані на виконання завдань, залишаються критично важливими для успіху на роботі, дані дослідження демонструють, що в першу чергу роботодавці цінують здатність добре організовувати спільну роботу з колегами.

У топ-5 найбільш затребуваних soft skills потрапили наступні компетенції:

 

Креативність

Організаціям потрібні люди, які здатні творчо підходити до вирішення проблем і завдань у всіх сферах бізнесу, від розробки програмного забезпечення до управління персоналом.

 

Переконання

Керівники і фахівці з найму цінують людей, які можуть пояснити «чому». Щоб просунутися по кар’єрних сходах, варто зміцнити свою здатність ефективно обмінюватися ідеями та переконувати колег і зацікавлених осіб у тому, що слідувати вашому прикладу в їх же інтересах.

 

Співпраця

Високопродуктивні команди можуть досягти більшого, ніж будь-то інший, і компаніям це відомо. Визначте, як ваші сильні сторони можуть доповнити сильні сторони ваших колег для найкращого досягнення загальних цілей, – і успіх не забариться.

 

Адаптивність

Єдина константа і в житті, і в бізнесі — це зміни. Щоб виділитися в 2020 році, прийміть цей факт і проявіть себе позитивним настроєм і неупередженим професіоналізмом, особливо в стресових ситуаціях.

 

Емоційний інтелект

Емоційний інтелект — це здатність сприймати, оцінювати і реагувати на власні емоції та емоції інших людей. Актуальність емоційного інтелекту в цьому році вперше потрапила в перелік найбільш затребуваних «м’яких» навичок і підкреслює важливість ефективного реагування та взаємодії з колегами.

Hard Skills 2020

У той час як найбільш затребувані soft skills пов’язані з нашою здатністю до спільної роботи, найбільш затребувані hard skills (або «жорсткі» навички) — це вміння, які дозволяють змінювати те, над чим ми працюємо.

Багато з цих навичок продовжують свій стрімкий розвиток. Наприклад, в цьому році блокчейн як навик вперше не тільки потрапив в список провідних hard skills, але і очолив його, що підкреслює зростаючу обізнаність і потребу в більш широкому застосуванні цього навику.

Дані трендів також показують, що навички прийняття рішень, засновані на даних, наприклад бізнес-аналіз (піднявся на 10 рядків вище в порівнянні з минулим роком), вкрай важливі для сучасних співробітників компаній. Оскільки останні продовжують збирати і аналізувати все більше даних, ніж коли-небудь раніше, їм потрібні люди, які можуть їх інтерпретувати і вжити заходів для забезпечення зростання бізнес-показників.

У топ-10 найбільш затребуваних «жорстких» навичок потрапили наступні компетенції:

 

Блокчейн

Блокчейн як технологія з’явився ще в 2009 році для підтримки функціонування криптовалют. Однак з часом сфери його застосування значно розширилися: новий спосіб зберігання, перевірки, авторизації і переміщення даних через інтернет розвинувся до технології безпечного зберігання та трансферу будь-яких цифрових активів. Невеликий кластер фахівців, які володіють цією навичкою, користується величезним попитом.

 

Хмарні обчислення

Сьогодні компанії створюються і працюють у хмарі, тому їм потрібні таланти з навичками, які допомагають керувати технічної архітектурою, проектуванням і постачанням хмарних систем.

 

Аналітичне обгрунтування

Дані стали основою кожного бізнесу, тому організації потребують таланти, які можуть зрозуміти їх і запропонувати на їх основі найкращі рішення для розвитку бізнесу.

 

Штучний інтелект

Штучний інтелект (ШІ) розширює можливості людської робочої сили. Люди, які вміють використовувати в роботі штучний інтелект, машинне навчання і обробку людської мови, можуть допомогти організаціям надавати більш актуальні, персоналізовані та інноваційні продукти та послуги.

 

UX-дизайн

Схоже, що середня тривалість концентрації уваги споживачів з кожним роком зменшується, як і терпимість щодо продуктів, які не є інтуїтивно зрозумілими. Організації потребують подібної експертизи, оскільки вона допомагає їм створювати продукти і досвід, орієнтовані на людину.

 

Бізнес-аналіз

Бізнес-аналіз зробив найбільш значний стрибок серед усіх навичок у списку. Це одна з небагатьох «жорстких» навичок, якою повинен володіти кожен професіонал, оскільки більшість кар’єрних ролей вимагають певного рівня знання і розуміння бізнес-аналізу.

 

Партнерський маркетинг

Із зниженням частки традиційної реклами і зростанням впливу соціальних мереж партнерський маркетинг швидко завойовує позиції в числі обов’язкових навичок. Цей тип маркетингу використовує партнерські відносини компанії або інфлюенсерів, які орієнтовані на конкретну аудиторію.

 

Продажі

Вам буде складно знайти компанію, яка не потребує хороших фахівців з продажу — тих, хто може ефективно керувати командою відділу, розуміти воронку продажів, працювати з крос-функціональними партнерами і продавати на найвищому рівні.

 

Наукові обчислення

Навички в галузі наукових комп’ютерних обчислень мають професіонали в таких областях, як наука про дані, інженерна справа, розробка програмного забезпечення тощо. Компаніям потрібно більше професіоналів, які могли б розробляти моделі машинного навчання та застосовувати статистичні та аналітичні підходи до великих наборів даних, використовуючи такі програми, як Python, MATLAB тощо.

 

Відеопродакшн

У сучасних споживачів не згасає апетит до відеоконтенту, тому не дивно, що виробництво відео залишається пріоритетом для компаній. За оцінками Cisco, в 2022 році на відео буде припадати 82% світового інтернет-трафіку.

Методологія дослідження
Список навичок, які компанії потребують найбільше, визначався шляхом аналізу навичок, які користуються високим попитом по відношенню до пропозиції. Попит вимірювався шляхом визначення навичок, перерахованих в профілях людей на LinkedIn, які наймаються за найвищими ставками. У дослідження були включені тільки ті міста, в яких налічувалося не менше 100 тис. користувачів LinkedIn.