+38 (093) 599 61 23

Top
  /  Наталія Ржевська

Наталія Ржевська

Викладач

Викладач Школи підприємництва та лідерства для дітей та підлітків MBA Kids International, кандидат педагогічних наук, EdTech-ментор EIC, сo-founder VideoWiki, HundrEd Ambassador.

Наталія Ржевська – лауреатка національного конкурсу «Молодий учений року» в 2021 році в номінації «Технології AI у науці». Фіналістка світового конкурсу Women in Tech 2020 у номінації CIO of the Year Global Awards. Напівфіналістка #AISOLUTIONS2030 Powered by Microsoft та Women in Cloud. Номінантка у сфері освіти World Women Vision Awards. Представляє проєкт-переможець EUvsVirus Hackathon, DigiEdu Hack 2020, Hack Back 2020.
Створила освітньо-професійний кейс «Jump-start в ІТ».

 

Ось роздуми Наталії про освіту в цілому:

«Освіта – нескінченний, тернистий шлях, то яскраво освітлений, то загадково темний, з хвилями, що накривають, що стримує дихання злетами і падіннями. Ми вчимо, вчимося, формуємо, трансформуємо, купуємо, актуалізуємо… Яке тут головне слово? «Ми». Я навчаю у процесі самонавчання. Сьогодні, коли темпи оновлення знань мають вимірюватися чотиривимірною швидкістю, а науки абсорбуються у процесі дифузії Інтернету речей, віртуальної реальності, штучного інтелекту, навіть стежити за оновленням галузевої інформації видається надзвичайно складним. Лонгріди заміщуються тезами, кінофільми – TEDx-спічами, презентації – мотиваційними постами тощо. Інформація не встигає перетворюватися на знання внаслідок швидкісного стрибка на нову індустріальну революцію. Мова вже навіть не про відповідність знань теоретичних та практичних, а про їхню антиципацію в умовах перехідної валентності транс-наук та суб-індустрій. Люди створюють технології. Технології виробляють імпакт. Імпакт визначає процеси екосистеми. І на новому витку розвитку технології вже створюють технології та проєктують інновації.

Формальна освіта лише у малій частці може дати проєкт майбутнього конкретної галузі. Неформальна освіта, навчання в процесі життя може звузити прірву між теоретичними (формальними) знаннями та практичними (професійними). Але не про магію руху предметів, а про побудову мостів мотивації. Сформувати смак здобуття знань, навчитися цінувати післясмак від їхнього практичного застосування, розпалити пристрасть інноваційного мислення – це може зробити кожен із нас по відношенню до учнів, однодумців.

Навчання інших у процесі самонавчання є ефективним механізмом співробітництва, налагодження довіри, активної дискусії та здобуття навичок критичного мислення. Потрібно сказати про нові спеціальності, нові навчальні дисципліни, іммерсивні технології. І разом з тим – згадати про роль неформальної освіти, менторства, нові технології управління талантами.

Освіта має бути надихаючою. Освіта – це не тільки про теорію і практику, а й про іскру творчості, новий погляд на професійний шлях, в якому ми повинні навчитися отримувати задоволення від кожного дня, а не лише за досягнутих точкових цілей. Вірю, що потрібно сформувати впевненість та особисту відповідальність за свої мрії.

Щодня – це історія про можливості, натхнення, унікальність кожної миті».

Кар'єра

EdTech-ментор
EIC
Co-founder
VideoWiki
Ambassador
HundrEd
Членкиня проєктної групи АІ WG3 в рамках компетентностей штучного інтелекту
All Digital
Членкиня Modern Education and Research Institute (Брюссель)
All Digital

Освіта

НПУ ім. М.П. Драгоманова
Head of Industry
Університет ім. Г. Сковороди
Professor and Consultant