Ярослав Кузьмич: «Закохуємо українських чоловіків у класику по-новому»
Учень Річної програми MBA Kids Advanced Дмитро Шенкевич (15 років) зустрівся з «людиною, яка хоче більше». Саме так себе характеризую Ярослав Кузьмич, засновник бренду ділових костюмів YARMICH – дуже енергійний та креативний підприємець. Спочатку він здавав костюми в аренду, потім запустив ще й продажі. Співпрацює з багатьма зірками українського шоу-бізнесу, його бренд займає перше місце в Україні по здачі ділових костюмів в оренду. Читайте з ним інтерв’ю, що було опубліковано в черговому випуску журналу «Секрети успіху відомих українців» в 2021 році, і надихайтеся на нові звершення!
Дмитро: Дуже дякую, що Ви погодились взяти участь у цьому інтерв’ю! Пропоную розпочати.
Ярослав: Так, звісно. Розпочинаємо.
Дмитро: Перше питання буде про історію вашого бренда Yarmich. Чи могли б Ви розповісти про самий початок?
Ярослав: Історія мого бренду почалась ще в дитинстві, зі школи, коли моя мама прищепила мені любов одягатися правильно. Маю на увазі класичний одяг. Ще в школі у мене були костюми, які я прасував, та ввечері готував собі образи в школу на наступний день. З тих шкільних років я почав любити такий одяг. Але історія самого бренду почалася два роки тому, коли я працював в компанії помічником директора з маркетингу. Йому був потрібен для фотосесії класичний костюм, але в Києві повноцінний образ за адекватні гроші я знайти не зміг. От тоді я і вирішив створити образи сам – зі своєї шафи дістав два костюми і позичив один у друга. І вирішив продовжувати цю справу.
Дмитро: Які емоції у Вас викликає продаж ваших речей?
Ярослав: Звичайно, це радощі – від того, що ти робиш правильні речі, від того, що ти корисний людям.
Дмитро: Яка місія вашого бренду?
Ярослав: Закохати українських чоловіків в класику по-новому.
Дмитро: Що було найважчим у створенні вашого бренду?
Ярослав: Найважче було повірити в себе, що я це зможу.
Дмитро: Де відшивається одяг вашого бренду?
Ярослав: На фабриках Турції, але з наших матеріалів та за нашими дизайнами.
Дмитро: Чи дружній ваш робочий колектив? З працівниками Ви маєте все ж такі дружні відносини чи більш ділові?
Ярослав: На даному етапі наша команда невелика, тому відносини ми всі маємо більш дружні, але і робоча атмосфера у нас, звісно, присутня.
Дмитро: Як Ви ставитеся до власних помилок? Для вас вони означають щось погане чи це привід поліпшити роботу компанії?
Ярослав: Помилки є кожного дня, і на них всі ми вчимося. Кожного тижня ми збираємося разом з працівниками і ведемо діалог з приводу покращення нашої роботи, заснований на помилках.
Дмитро: Які ваші плани на просування бізнеса в майбутньому?
Ярослав: Відкриття наших магазинів в містах-мільйонниках за рахунок партнерств, вихід на міжнародний ринок та статус номера 1 серед українських брендів класичного одягу.
Дмитро: Яка людина змінила ваше життя в кращу сторону?
Ярослав: Мій друг, який був біля мене прикладом.
Дмитро: Чи є в Вас хобі? Чим Ви займаєтесь у вільний від роботи час?
Ярослав: Я займаюсь спортом, вже вісім років, переважно це важка атлетика. Також зараз я займаюсь ресурсним станом свого організму.
Дмитро: Чи бувають в вашому житті моменти, коли натхнення полишає Вас?
Ярослав: Ні.
Дмитро: Як Ви можете охарактеризувати себе декількома словами?
Ярослав: Людина, яка хоче більше.
Дмитро: З чого варто починати новачкові, якщо він вирішить займатися такою ж справою, як і Ви?
Ярослав: Зі стовідсоткового розуміння, що ти хочеш цим займатися.
Дмитро: Яку оцінку Ви поставите собі, як керівнику бренда по десятибальній шкалі?
Ярослав: Тверда дев’ятка.
Дмитро: Я помітив доволі чисельну кількість партнерств з українськими зірками шоу-бізнесу. Які ваші враження після спілкування з ними?
Ярослав: Вони такі ж самі, як і я. Люди, які прагнуть більшого.