+38 (044) 599-61-23 | +38 (096) 403 47 29

Top

Сертифікація учнів Річної програми MBA Kids

Учні третього року навчання на Річній програмі MBA Kids в кінці 2019 року підтвердили здобуті знання впродовж сертифікації з маркетингу та проектного управління. Про деталі і кінцеву мету цього освітнього процесу розповідає викладач МВА Kids International Анастасія Смогунова, СЕО агенції S&KU, чия професійна експертиза і дозволила провести сертифікацію.

Розкажіть, що це за сертифікація?

Програма третього року навчання на Річній програмі в МВА Kids International передбачає модульне опанування чотирьох дисциплін. В першому семестрі вивчаються дві – маркетинг і проектне управління.

Підсумком семестру стала сертифікація з маркетингу та проектного управління. Для лектора, який викладає дисципліну, результати такої сертифікації – це наочна демонстрація якості передачі знань студентам, для учнів – це нова система перевірки їх підготовки, в деякому сенсі репетиція дорослого життя.

Сертифікація побудована за принципом «дорослих» MBA-шкіл: учням необхідно було продемонструвати теоретичні знання з маркетингу та проектного менеджменту, а також навички з рішення кейсів. Ці вимоги були простими для тих, хто відвідував усі заняття і виконував домашні завдання, і трохи важчими виявилися для тих, хто пропускав, адже довелося готуватися самостійно.

 

Можете коротко описати безпосередньо процес сертифікації?

Сертифікація побудована за принципом «дорослих» MBA-шкіл. Першим етапом було вирішення практичного кейсу про реальну компанію (ми тільки змінили назву і дані ринку). Час на виконання цього завдання – 25 хвилин. І коли ми з моїм колегою-викладачем Василем Григоровичем побачили рішення, які надали наші учні, зрозуміли – наші зусилля не пройшли дарма, бо притаманний підліткам креативний підхід до майже будь-якого завдання проявився і в цьому випадку.

Другим етапом стало тестування впродовж 20 хвилин. Воно було електронне, з елементами гейміфікації та змагання, що, безперечно, додавало азарту.

Нарешті, фінальний акорд – 25-хвилинна презентація стратегії проекту замовнику, Ярославу Пунтусу, СЕО digital-агентства Aerostat. Ярослава вразив обсяг роботи, а також та доросла серйозність, з якою наші учні підійшли до завдання. Він надав змістовний зворотній зв’язок, запросив наших студентів до себе в офіс на стажування і додав, що існує вірогідність втілення цього проекту на умовах партнерства.

На останок – урочисте вручення сертифікатів.

 

Чи стикалися діти з якимись складнощами?

Єдина складність, за їх власними словами, – це лінь і небажання вставати вранці в суботу, але найважливішим в цій історії біло подолати прокрастинацію і прийти на заняття в MBA Kids International 🙂

 

Якісь нестандартні елементи впродовж процесу сертифікації?

Структурно, як я вже зазначила, він був такий самий, як і у дорослих. Втім він відрізнявся за часом. Сучасні діти не марафонці – вони спринтери, тому ми оцінювали найважливіші аспекти учбових матеріалів, розподіливши їх між кейсом (практичним завданням) і тестами (теоретичним завданням), за рахунок чого скоротили загальний час процесу оцінювання.

Також ми використали зрозумілу нинішнім школярам бальну систему оцінювання – кожна відповідь максимально оцінювалась на 3 бали відповідно до продемонстрованих логіки, креативності, деталізації та чіткості прояву думок. Загалом було 4 питання і результатів нижче 8 балів в групі не було. Це, по-перше, засвідчує про якісно підготовлені, адаптовані для підлітків тематичні матеріали. По-друге, на досягнення максимального результату дітей мотивував практичний кейс з «реального світу». Нарешті, виправдало себе і модульне навчання впродовж тривалого проміжку часу.

 

Питання, яке, мабуть, виникло у багатьох, – навіщо в юному віці таке серйозне професійне оцінювання?!

Наше цифрове сьогодення сповнене стількома можливостями, що навіть підліток (як в нашому випадку) має всі шанси стати учасником бізнес-проекту або прямо зараз розпочати власний бізнес. Для цього і потрібно навчання і, як логічний підсумок, – сертифікація. Вона підтверджує певний рівень знань в стратегічному і тактичному маркетингу, а також в проектному управлінні. Небагато хто з дорослих професіоналів мають такий сертифікат, а студенти MBA Kids International – ним пишаються. А ми пишаємося нашими учнями!